19 Februari 2009

KELAS MINGGUAN - KEHADIRAN MEMUASKAN

PJS Puan Radiayati sedang menyampaikan Pelan Pemasaran HPA yang adil dan sukses.

Herbalis PJE Haji Mesday membawa slot "Product Knowlegde" Coscinium Plus yang merawat resdung, merawat tulang, antibiotik dan banyak lagi




Kelas Mingguan telah mula mendapat sambutan. Perubahan pendekatan dengan menghebahkan produk knowlegde dan kalangan herbalis yang menyampaikan. Alhamdulillah malam tadi (18/2/09) 56 orang yang menghadiri kelas mingguan, satu angka yang tinggi daripada sebelumnya. Terima kasih kepada PJS Radiyati dan Herbalis PJE Hj Mesday yang mempersembahkan kelainan dalam penyampaiannya. Nampaknya ramai peserta berpuashati dan memberi komitmen untuk membawa lebih ramai kawan-kawan niaga yang lain.

Pihak komuniti mengharapkan komitmen PJS-PJS yang ditentukan dapat hadir.. Dah warwarkan hadir, sampai masa tidak hadir tanpa makluman dan penganti. Apapun syabas kepada PJS dan Herbalis yang komited.. Gempur..!!!

1 ulasan:

  1. Alhamdulillah sy dpt hadir buat kali pertama malam tadi. Presentation menarik dan senang difahami. Cuma harap kelas dpt dimulakan ikut jadual,sebab ramai yg dah berkeluarga. Kasihan pd anak yg ditinggalkan.

    BalasPadam